16512

خدمات پس از فروش

محصولاتی که در فروشگاه اینترنتی می شاپ عرضه میشوند به دو قسمت تقسیم میشوند

  1. محصولاتی که دارای گارانتی شرکتی بلند مدت است
  2. محصولاتی که فقط دارای گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی به مدت 14 روز است.
  3. محصولاتی که صرفا گارانتی سلامت فیزیکی دارند.

محصولات دسته اول که مشخص هستند در صورتی که دچار مشکل شوند باید با گارانتی مربوطه تماس بگیرید و با مراجعه حضوری و یا ارسال محصول برای شرکت گارانتی کننده ایراد محصول برطرف شود.

محصولات دسته دوم که گارانتی بلند مدت ندارند را میتوانید با میشاپ در ارتباط باشید تا در صورتی که قطعات آن محصول موجود باشد بتوانیم مشکل را برای شما برطرف سازیم. همچنین میتوانید با مراجعه به خدمات لوازم خانگی در سطح شهر کالاهای خود را تعمیر نمایید. موارد بیان شده برای محصولات دسته دوم  بعد از 14 روز است وگرنه اگر محصول قبل از 14 روز ایرادی داشته باشد برایتان محصول تعویض میشود.

محصولات دسته سوم نیز فاقد گارانتی هستند و مشتری فقط 24 ساعت فرصت تست محصول را دارد.